dimarts, 20 de desembre del 2011

EL GAIÀ

Aquí us deixo l'enllaç de la pàgina web on podeu trobar molta informació del "nostre riu". Cadascú de vosaltres ja coneix quin és el tema-contingut que tractarà i treballarà i que ajudarà a que tots nosaltres coneguem  i ens apropem més al riu gaià.



Cliqueu aquest enllaç:

http://www.riugaia.cat/info/

Recordeu que els temes a treballar estan dintre de la pestanya "El Baix Gaià"

- Feu comentaris al bloc que expliquin com és la pàgina web (com si la recomanareu a algú i li explicareu com és, quin és el seu contingut)

- Els treballs del diferents temes me'ls entregueu en tornar de nadal. Poden ser a DIN-A4 (full normal) o a DIN-A3 (full doble)

Bon treball i bones festes!

12 comentaris:

  1. La pàgina wep tracta del riu Gaià. Jo li recomanaria aquesta wep a tota la meva familia: als meus pares, als meus avis, als meus iaios, a les meves cosines, als meus tiets, etc. També li recomanaria a les meves amigues i amics.

    ResponElimina
  2. La pagina m'ha semblat molt interessant.
    A la pagina explica coses sobre el riu gaia algunes són aquestes:els projectes que estan fent, el baix Gaia i les sequies.
    A dins dels projectes hi ha: espai natural protegit,la custodia del projecte etc...
    A dins del baix Gaia hi ha moltes coses unes d'aquestes són:riquesa faunistica,la desembocadura del gaia,flora i fauna,
    l'erico,els mamifers etc...
    Les sequies tambe ho han ficat perq´`e abans les sequies eren molt importants.
    Jo recomenaria aquesta pagina a la gent que ve de vacances al riu gaia i a la gent que vol saber més informació.

    ResponElimina
  3. Aquesta pàgina crec que està molt bé ja que hi han diversos apartats on explican diferents coses al voltant del riu Gaià.Alguns d'aquests temes són:els mamífers del Gaià , bolets del riu Gaià entre d'altres.

    ResponElimina
  4. Aquest blog es molt interessant, perquè hi ha moltes activitats divertides que t'ajuden a aprendre més sobre algunes coses. Recomano que a la gent que encara no ha entrat a aquest blog, que hi entri perquè així podrà fer aquestes activitats i mirar els vídeos tan xulos que hi ha.

    ResponElimina
  5. Aquesta pagina web parla del curs del riu gaià,dels seus projectes,de contactes, de opcions que pot fer etc.
    Esta molt be aquesta pagina perqué te enseña coses del riu gaià super interesants per exemple la seva fauna i flora,els animals que te el riu etc.Jo personalment la recomano a tothom es molt interesant.

    ResponElimina
  6. La pàgina del riu Gaià em sembla molt interessant i més que res educativa, perquè ens aporta molta informació i fa una funció molt important per a la nostre classe, que ès el projecte del riu Gaià, (el nostre eix transversal d'aquest any).

    ResponElimina
  7. Aquesta pàgina es una web en que tothom que vulgui hi pot entrar, hi que parla d'un riu que està a Altafulla, la comarca del Tarragonés, i que es diu "El Riu Gaià".
    En aquesta pàgina parla només d'un tema en comú que es el del Riu gaià, i després té diversos apartats, la qual es per puguero investigar, saber moltes més cosses del Gaià... A més a més com ens passa a nosaltres, els Altafullencs, es que si som d'aquí tenim molta més facilitat que altres i podem anari qualsevol dia i disfrutar dels animals, plantes...com ha resultat tot el medi ambient!!!

    ResponElimina
  8. Carles Valldosera 6èB6 de gener del 2012, a les 9:27

    Aquesta pà`gina tracta sobre la "subcomarca" del baix Gaià.
    Les seves entrades són: projecte, el baix Gaià, les sèquies, voluntariat, calendari i contacte.
    Noseltres ens em centrat especialment en el baix Gaià. Aquest tè difertents apartats: el curs baix del riu Gaià, flora i vegetació, les gaianades, riquesa faunística, la tortuga del rierol, la petjada del home, la desembocadura del Gaià, el baladre, els bolets del riu Gaià, l'eriçó viu al Gaià, el barb cua-roig i els mamífers del Gaià.
    Jo vaig elegir centrarme en: la petjada del home. Em va semblar un tema molt interesant, ja que aixì podria saber tot lo que van fer la gent anterior a nosaltres.
    A mi m'ha semblat un treball magnífic on em apres i apendrem coses del nostre entor.

    ResponElimina
  9. Aquesta pagina m'agrada molt perquè ho explica molt bé i senten tot.

    També explica moltes coses del riu Gaià que jo no sabia i que m'han impresionat.

    ResponElimina
  10. Si t'agrada disfrutar de la fauna i la flora i vols estar en contacte amb la natura, vine a la desembocadura del riu Gaià on podras observar tot tipus d'animals i plantes.
    Per aixo hi ha una pàgina web en la que et pots informar de tot el que vulguis saver sobre el riu Gaià. Et pots informar d'un munt de coses, novetatsque pasen, animals que hi viuen, sobre el curs del riu, plantes,etc.
    Doncs si et vols informar i coneixer noves coses sobre el riu Gaià, aquesta es la teva pàgina web, entra a: http://www.riugaia.cat/info/

    ResponElimina
  11. Aquest blog que ens has posat aquí, tracta sobre el riu gaià: la vegetació, la fauna, les plantes, etc. Ës un blog que va molt bé per estudiar i,o investigar sobre el ostre riu, el Gaià que ademés aquest any s'ha convertit en el projecte o eix transversal de la nostra escola, l'escola la Portalada.

    ResponElimina
  12. La web del riu Gaià tracta uns projectes.
    També es pot trobar informació sobre el curs del baix Gaià , les gaianades , la flora i vegetació , l la riquesa faunística , la tortuga del rierol , la petjada del home , la desembocadura del Gaià , el baladre , bolets del riu Gaià , l'eriçó viu al Gaià ,mamífers del Gaià, els odonats i el barb cua-roja.
    A part explica la voluntaritat i com la gent aguna.
    El contingut d'aquesta pàgina web es tindre informació´sobre el riu i les coses que l'envolten . A mi m'agrada molt aquesta pàgina i os recomano que la visiteu.

    ResponElimina