diumenge, 13 de novembre del 2011

SOM 7000 MILIONS AL MON

Aquí teniu un enllaç molt interessant. Podreu averiguar quin número d'habitant vau ser el dia del vostre naixement, veure vídeos de la BBC que parlen del tema del creixement de la població amb exemples de tot el mon...
Mireu ben bé el gràfic per anys de la població mundial que comença al 1.500 fins avui en dia i feu un petit comentari.

P.D. Està en anglès però ja se que pràcticament ja no és cap problema per a vosaltres....

http://www.bbc.co.uk/news/world-15391515

4 comentaris:

  1. Aquesta web esta molt bé Francis!!!

    Jo soc el numero 6.103.271.471

    Que guai!!!

    ResponElimina
  2. QUINA PASSADA... SOM MOLTS!!!!
    :)

    ResponElimina
  3. Que diver jo sóc el numero:6097903503

    quina web més interessant!!!

    ResponElimina
  4. Ja m'havíen dit que ho mires, pero fins ara (i mira que ja es tard...) no ho havía pogut mirar, es una pasada. Mentres jo mirava la web la població terrestre an nascut 723 persones més.
    Jo sóc el número 6.105.957.227. Es una pasada, sento no haver-ho pugut mirar avans

    ResponElimina