dimarts, 1 de novembre del 2011

una serenata gatuna

Gioachino Rossini va néixer a Pesaro, Itàlia, el 29 de febrer de 1792 i va morir a París, el 13 de novembre de 1868. Va ser un compositor italià, amb nombroses i determinants aportacions al món de l'òpera.
L’home, però, era molt divertit.
A la vora de casa seva sovint hi rondaven gats que l’hi donaven “la serenata”, i va composar 'Duetto buffo di due gatti' (el duet bufo dels dos gats).
Per internet en corren diferents versions, fins i tot, algunes, cantades per la Montserrat Caballé amb Concha Velasco (http://www.youtube.com/watch?v=qRG6h6H0_ho) o amb Montserrat Martí (http://www.youtube.com/watch?v=0jsqnnIzohA&feature=fvwrel).
A mi, però, una de les que més m’agrada és la que us deixo.
No està tan polida, però la trobo més fresca.

4 comentaris:

  1. Hola atothom!!

    Feia aquest comentari per dir que un dia a les Colonies Musicals que vaig anar aquest estiu, tres professors la van cantar.

    Va ser molt extrany, ja que es van pintar la cara de gats!!!

    ResponElimina
  2. Es veritat jo tambe hi vaig estar

    ResponElimina
  3. Jajaja!! Quina gracia, pero a la vegada esta molt ben composada.

    Li vaig ensenyar el video als meus cosins i els hi va agradar molt.

    ResponElimina
  4. Hola el video m'ha agradat molt i a la meva germana també.
    Està molt ben composada i es molt armoniosa. Es molt maca i es divertida.

    ResponElimina